wtorek, 22 października 2013

Spotkanie z Magdaleną Witkiewicz



Serdecznie zapraszam klasy 1a i 1b Sopockiego Autonomicznego Gimnazjum na spotkanie z panią Magdaleną Witkiewicz, pisarką, autorką książek dla dzieci i dorosłych. Spotkanie odbędzie się w środę 23 października o godz. 10.00
Pani Magdalena opowie Wam jak pisać książki, skąd czerpać tematy oraz co sprawia, że książka staję się bestsellerem. Celem spotkania będzie też zachęcenie Was do udziału w warsztatach literackich. 
Strona domowa bloga autorki [kliknij tutaj]
Magdalena Witkiewicz, pisarka absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów.
Publikacje:
  • Milaczek (Wyd. SOL 2008)
  • Panny Roztropne (Wyd. SOL 2009)
  • Opowieści niewiernej (Świat książki 2011)
  • Ballada o ciotce Matyldzie (Nasza księgarnia 2013)
  • Szkoła żon (Wyd. Filia 2013)
  • Wiersze dla dzieci w wydawnictwie Wilga
Serdecznie zapraszam Beata Rossa-Stopczyńska
(17.10.2013)

8 komentarzy:

  1. Może mój komentarz ośmieli innych - zwłaszcza uczniów. :) Bardzo podobało mi się spotkanie. Pani Witkiewicz opowiadała w taki sposób, że zainteresowała uczniów, a dowodem na to był wywiad po spotkaniu, który trwał kolejną godzinę lekcyjną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie bardzo mi się podobało. Pani Witkiewicz mówiła z pasją i dlatego udało się jej mnie zainteresować :) Szkoda, ze takie spotkania nie są organizowane częściej.
    Chciałabym wziąć udział w warsztatach: Maja Hartung

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z czasem będzie więcej takich spotkań. Nie tylko z pisarzami - w ogóle z ludźmi kierującymi się w swoim życiu pasją. :)
      Pani Ka.

      Usuń
  3. Było bardzo miło. Pani Witkiewicz opowiadała barwnie i, zgodzę się z Mają, z pasją - widać, że kocha pisać. Pani Kasiu, wywiad w przygotowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie z panią Magdaleną Witkiewicz było przyjemnie i interesujące. Zachęciła mnie ona bardzo do przeczytania książek jej autorstwa, w szczególności książki pod tytułem "Milaczek".
    PS. Mam nadzieję, że tę książkę można jeszcze kupić w empiku ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka Milaczek jest dostępna w szkolnej bibliotece. Zapraszam.
      Beata Rossa-Stopczyńska

      Usuń
  5. W środę 23 października przed południem odbyło się spotkanie z pisarką Magdaleną Witkiewicz.
    Jest to pisarka książek dla dorosłych jak i dla dzieci.
    Oficjalnie wydała 7 książek, ostatnia z nich to książka pod tytułem "Zamek z Piasku".
    Podczas naszego spotkania pisarka opowiadała nam o swojej karierze i wydawaniu książek.
    Najbardziej zaciekawiło mnie to skąd czerpać tematy do książek, tak aby były fascynujące i wciągające czytelników.
    Dowiedziałem się jak trudno wydawać książkę i ile to kosztuje.
    Spotkanie trwało około 40 minut, a głównym jego celem było zachęcenie nas do wzięcia udziału w
    warsztatach pisarskich.
    Uważam, że spotkanie było interesujące i warto było się spotkać. Dowiedziałem się wielu
    przydatnych i ciekawych rzeczy.

    Karol Chudzicki

    OdpowiedzUsuń